piątek, 9 grudnia 2011

Metamorfoza

3 komentarze:

  1. Hey :) bardzo podobaja mi sie twoje dziela :) sa poprotu niesamowite i nie moglam sie napatrzec na te piekne pazurki :) . tez zaskoczyly mnie te metamorfozy paznockji ;) poprostu niewiarygodne ja tez obgryzam i zawsze jak chce zapusci jakis sie lamie i znowu do tego powracam :) i chcialam etz dodac ze w przyszlosci mam nadzieje ze tez bede robic tak swietnie pazurki jak ty :) bo wlasnie ucze sie na ten kurw w collegu (mieszkam w angli) i poprotu nie moge sie doeczekac :) pozdrawiam i clauje serdecznie ! :) :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurs przepraszam ze bledy :) niestety juz tak mam hehe mam nadzieje ze sie odczytasz :):*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za uznanie :)
    Życzę wytrwałości i wielu sukcesów w pazurkowym hobby :)

    OdpowiedzUsuń