sobota, 28 sierpnia 2010

W połowie drogi czyli kocham moją pracę :D

Ten post jest szczególny :) Przedstawię pazurki a raczej ich przemianę, która cieszy nie tylko mnie ale i naturalnie moją klientkę. Na pierwszym zdjęciu pazurki, z jakimi przyszła do mnie 5 tyg temu (obgryzane przez ponad 30 lat, po nieudanych wizytach u innych stylistek). Na drugim ich metamorfoza po 5 tyg-różnica kolosalna :)  Sama się nie spodziewałam, że tak szybko będą się regenerować.  Doczekały się po tylu latach, a ich właścicielka nie może wyjść z podziwu i się na nie napatrzeć-tak nie wyglądały nigdy. I to jest to co nakręca wszystko, motywuje i w takich momentach jestem szczęśliwa, że robię to co robię i jeszcze bardziej kocham moją prace :)

Przed 5 tygodniami....


po 5 tyg.....


Wystylizowane ( 2 foty bo na każdej kolor inaczej wychodził :D )


2 komentarze:

  1. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Dokonała Pani czegoś wspaniałego! Gratuluję Pani talentu, a właścicielce paznokci - odwagi, którą z pewnością się wykazała prosząc o pomoc z pazurkami.

    Pani Emilio, jest Pani inspiracją dla wielu.

    Miłego dnia życzę :)
    GoSia

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuje :) aż się wzruszyłam (ten typ tak ma :D ) :* takie słowa są dla mnie motorem do dalszej pracy i doskonalenia się :)

    OdpowiedzUsuń